Založ si blog

Cenzúra, blokovanie, kontrola, špehovanie, odpočúvanie „Nepohodlných“

Kto má právo určovať čo je vhodné… čo je pravdou… čo by sa ľudia mali, alebo naopak nemali dozvedieť? Kto má ten čarovný kľúčik od truhlice takej moci? Prečo by tí „nehodní“, ktorí objavili inú cestu, odlišnú pravdu, mali byť TICHO a naďalej sa ju snažiť umlčať vo vlastnom srdci, či duši? Niekto si nepraje, aby bola viditeľná aj druhá strana mince? Ale ona tu naozaj JE, tak čo s tým? Naďalej sa pokúšať utopiť tú chorobu ľudstva v nevedomosti?

Bude toto naozaj moja Labutia pieseň na ďalšom blogu? Zrejme áno…

Lúčim sa… Prečo? Nuž, túto otázku som si kládla aj ja vo chvíli, keď som zistila, že mi boli k predchádzajúcemu článku zablokované zdieľania. To, že sa článok nedal „lajknúť“ je naozaj druhotné… nepíšem kvôli lajkom, ale mnohí ľudia si to nemohli nevšimnúť a písali mi o tom.

Mohla by som s takýmito podmienkami ďalej pokračovať v písaní na tomto blogu? Kde zostala spravodlivosť, čestnosť, korektnosť? Prečo mi administrátori nenapísali v správe, že sa im niečo nepozdáva na mojom písaní? Na mojich myšlienkach? Že niekomu zrejme prekáža, ak niekto myslí a rozpráva mimo šablóny tohto zdegenerovaného, smrteľne chorého systému, ktorý sa im jedného dňa zrúti na hlavu? A času je už málo…. Boja sa??

Boja sa je slabé slovo :o) … sú načisto pokakaní a teraz nepíšem o administrátoroch, lebo oni sú len malilinkými sluhami systému a ja som presvedčená o tom, že v srdci a duši cítia, že blokovaním mojich článkov obmedzujú  samých seba. Píšem o tých, čo stoja nad nimi… a ešte nad nimi… O tej hydre, ktorá si uchmatla všetky manipulačné prostriedky a urobila z nich nástroj na ovládanie mysle ľudstva. Oni majú strach, veľký strach z jedincov, ktorí sa vymykajú ich kontrole. Z ľudí, ktorí nemajú hlavu na krku preto, aby im nenapršalo dovnútra, ale aby ju aj používali a utvárali si vlastné názory na dianie okolo seba, ale aj na to globálne, lebo dobre vedia, že sa ich v konečnom dôsledku týka všetko… a ak sa chcú skutočne oslobodiť od tohto otrokárskeho systému, tak do toho musia vložiť aj nejaké úsilie na hmotnej úrovni. Ich kroky, činy, slová a myšlienky musia byť viditeľné… čím vytvárajú niečo veľmi dôležité. Nové informačné pole

A toto je presne to, čo hydru desí na mne. Nemajú ma vo svojom područí, nemôžu mi nenápadne podsúvať svoje vlastné myšlienky a plány… no hlavne, alfa a omega ich strachu z obyčajnej ženy je, že moje energetické vibrácie sú presne opačné od tých ich a preto ma nedokážu pohltiť a postupne zničiť. Oni vysielajú deštrukciu, chaos, strach, nenávisť… Ja netúžim nikoho linčovať, trestať ani zničiť tento systém, pretože on sa celkom veselo, schizofrenicky ničí sám. Ak kritizujem niekoho, či niečo, tak sa snažím o konštruktívnu kritiku, bez urážania a hanobenia, pretože na tej najhlbšej úrovni chápem, že má všetko svoj zmysel… Všetko so všetkým súvisí… a napríklad taký pán Kiska si svoju úlohu z opačného brehu rieky, na ktorej stojím ja, plní naozaj znamenite. Úžasne rozdeľuje a polarizuje spoločnosť, ktorú sa ja zas naopak, pokúšam spájať.

Práve prostredníctvom písania mojich osobných myšlienok a názorov, ktoré naozaj nikomu nechcem vnucovať, každý sa slobodne rozhoduje či to s ním vnútorne ladí, alebo nie, či to prijme alebo odmietne. Naozaj si neosvojujem patent na múdrosť a pravdu… môžem sa aj mýliť. Mňa osobne veľmi teší, že tých ľudí, ktorí majú v srdci rovnaké túžby a sny ako ja je stále viac a viac… a spájaním sa do jedného celku na jednohmotnej úrovni, vytvárame silnú, nadvedomú bytosť… takzvané kolektívne myslenie, vedomie. Toto kolektívne, skupinové nadvedomie je tvorené našimi vlastnými myšlienkami, pocitmi, túžbami, slovami a činmi (nie tými, ktoré nám chcú majitelia zemegule nanútiť) a čím nás je viac, o to je silnejšie, tvorivejšie a jedného dňa sa naše myšlienky musia prejaviť aj v hmotnom, materiálnom svete. Tak to naozaj je… takto fungujú vesmírne zákony :o)

Nuž a čo potom ostáva hydre, keď vidí, že sú tu mnohí ľudia, ktorí chápu to isté čo chápu oni, ale nechcú to zneužiť na deštrukciu a nenávisť, ale naopak na konštruktívne tvorenie, spoluprácu bez toho, aby sa popierali všetky morálne hodnoty a láska k človeku ako takému? Hádzať polená pod nohy, špehovať, odpočúvať, blokovať, znevažovať. Riadia sa týmito slovami: „Zvláštnu pozornosť venujte tvrdohlavým a nepokorným, ktorí sa nechcú skloniť pred našou vrchnosťou. Rozširujte o nich kompromitujúce ohovárania. Vyprovokujte ich do konfliktov. Nakoniec sa začnú báť aj tí, ktorí majú o nich dobrú mienku a podporujú ich. Hlavné je obviňovať ich, nech sa ospravedlňujú. Ten, kto sa ospravedlňuje je už do polovičky vinný.“

Milí priatelia, čitatelia i oponenti :o) … Tá najkrajšia časť mňa samej, ktorú si vážim, ktorú si cením, milujem, počúvam… tá najkrajšia časť, ktorá volá po pravde, čestnosti, morálke, ľudskosti… tú časť už nikdy neumlčím, nepodvediem a neprestanem ju nasledovať. Idem ďalej, pretože mňa žiadne polená hádzané pod nohy nezastavia. Pred rokom ma zablokovali na blogu SME, dôvod som sa nedozvedela doteraz, ale články nezmazali, takže kto má záujem, môže si stále prečítať:

http://michaelamichelova.blog.sme.sk/

Nuž a tentoraz mi sídce nebolo blokované publikovanie, ale zdieľania článku. Možno sa dôvod dozviem po uverejnení tohto blogu a možno nie. Uvidíme :o) … Každopádne pre mňa nemá zmysel spolupracovať s niekým, kto spolupracovať nechce.  Ak v tom mienia pokračovať, tak tu naozaj už nemám čo robiť, lebo tým ničia všetko moje úsilie a motív písania: Zjednocuj a osloboď! … Ďakujem za každého človeka, ktorého som prostredníctvom tohto blogu spoznala, ďakujem za to množstvo lajkov pod článkami, ktoré boli pre mňa motiváciou… no zároveň vo mne prebúdzali veľký rešpekt a zodpovednosť k tomu, čo vám prinesiem prostredníctvom písaného slova. Ďakujem za všetky komentáre, či už povzbudzujúce, alebo tie od Pupušška :o) … Úprimne sa priznám, že práve diskutujúci z tohto blogu mi budú chýbať najviac, keďže písať niekde určite budem aj naďalej. Erika… Norika… Arwen… romes… Dr. Grunstein… znovuzrodeny… hase1… blbolog… eroosvelt … sonar…  NinaR… ErnestoChe… macho2… obelisk… Národniar… eurotik… Nemôžem naozaj vypísať všetkých, tak sa ospravedlňujem tým, ktorí sa sem nevošli, ale Pupušškovi necháme čestné miesto. Budú mi chýbať aj jeho komentáre, veď by tam bola bez neho a jeho ďalších 20 kont nuda :o) … Možno teraz odpadne, keď mu napíšem, že ho mám tiež rada a ďakujem za usilovnú prácu pod článkami. Jedno krásne príslovie hovorí:  „Nenávidíme veľa ľudí len preto, že sme pohodlní hľadať možnosť ako ich milovať.“

Ešte naozaj neviem na akom portáli budem odteraz písať, i keď mi boli ponúknuté už viaceré alternatívy. Nechcem sa unáhliť, pretože predsa len… dve cenzúry v tak krátkej dobe mi poriadne rozfúkali myšlienky v hlave. A k tomu môžem prirátať aj tajomnú, vyššiu silu, ktorá mi usilovne pozmazávala všetky moje články, ktoré som si zazdieľala na  vlastnej nástenke FB. To mi bolo naozaj veľmi ľúto, lebo boli pod nimi mnohé úžasné komentáre, ktoré jasne dokazovali, že sa ľudia stále viac a viac spájajú a začínajú chápať čo za hru sa to tu hrá. A čo je najdôležitejšie, v tých komentároch nebola zlosť, nenávisť, či bezmocnosť… v mnohých bolo pochopenie, prebúdzanie sa, nádej a viera, že spoločne dokážeme oveľa, oveľa viac. Nevadí :o) … Keď ti hádžu polená pod nohy, skús z nich postaviť most, ktorý ľudí bude spájať a možno dosiahne ešte ďalej ako tomu bolo doteraz… Znovuzrodený človek by mal byť smelý.

„Najprv Ťa budú ignorovať, potom sa Ti budú smiať, potom s Tebou budú bojovať, a nakoniec zvíťazíš.“ Gandhi

Doplnenie: Je dosť možné, že s blokovaním nakoniec nemá nič blog Pravda, ale samotný Facebook. Pravdepodobne zablokovali link na môj blog… Ak by sa to potvrdilo, tak sa naozaj veľmi ospravedlňujem administrátorom tohto blogu i Pravde. Cenzúra možno prišla z inej strany.

Otvorený list kapitánovi lode- Igorovi

29.11.2020

Milý pán Igor Matovič, kapitán lode Slovensko! S nesmiernou radosťou som si vypočula Vašu odpoveď na otázku: Keď príde na Slovensko očkovacia látka, dáte sa ako prvý zaočkovať, ako vzor všetkým, verejne spolu so svojou rodinou a následne aj s celou vládou? Hoci ste sa šalamúnsky vyhli časti odpovede, nevadí. Odpovedali ste sám za seba, čo bolo v podstate [...]

Ceduľovému šašovi z Trnavy došli tabuľky a transparenty, keď sa jedná o Kisku?

24.02.2020

Nebude štyridsať tlačoviek a protesty v Poprade, v ktorom vyvádzala pozemková mafia? Teraz sa opäť ukázala v celej nahote morálna hniloba tohto pomäteného ašpiranta na premiéra. Takýto selektívny je ten jeho boj proti zlodejinám, keď sa jedná o kamoša, s ktorým už zostavuje vládu. V takom prípade nevadí nič, aj keby ukradol celú Karpatskú kotlinu, no ak sa jedná [...]

Užitoční idioti, klamári, zlodeji a zradcovia by chceli vládnuť na Slovensku

17.02.2020

Masky padli dole a odkryli v celej kráse vredy spoločnosti. Nie je to zas tak dávno, keď sa na Slovensku udialo niečo, čo vyzlieklo celkom donaha šašov, poskokov cudzej mocnosti, klamárov, lúzrov, ktorí nie sú schopní legitímnou cestou získať moc v našej krajine… V tej dobe sa vo veľkom odkrývala ich morálna hniloba, stačilo len pozorne vnímať reakcie [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 607897x
Priemerná čítanosť článkov: 15997x

Autor blogu

Kategórie