Založ si blog

Spoveď ženy. ..

Priznávam, že som sa narodila slobodná a tak chcem aj zomrieť, no napriek tomu svet v ktorom žijem zo mňa robí nedobrovoľného otroka.

Priznávam, že som už ako dieťa bola označovaná za čiernu ovcu, no napriek tomu škatuľkovaniu stále nerozumiem. Nie som putinovec, napriek tomu, že si myslím, že ten človek vykonáva svoju funkciu najlepšie ako vie. Nie som ani extrémista, napriek tomu, že sa mi nepáči predstava Slovenska, v ktorom budú potrhané naše korene, tradície, kultúra, či viera.

Priznávam, že som si vedomá toho, že Slovensko bolo rozkradnuté, rozpredané… stratilo svoju suverenitu a nestalo sa spojencom, ale vazalom, no napriek tomu netúžim ľudí za to zodpovedných vešať a lynčovať.

Priznávam, že vidím a cítim ako slovenský národ mnohé médiá, či osoby štvú k nenávisti voči Rusku, no napriek tomu necítim, že by som sa práve Ruska mala báť. Ich politika je obranná, nie útočná, tak mi šepká srdce…

Priznávam, že som napísala otvorené listy pánovi Kiskovi aj premiérovi Ficovi, no napriek tomu som nimi nechcela zraňovať, len podať pohľad z opačnej strany javiska zvaného život, pretože tí páni prestávajú vidieť ľudí, ktorým majú slúžiť. Oslepli, ohluchli…nepočúvajú svoj národ, ktorý kričí: „Nechceme vojnu, nechceme podporovať ukrajinskú vládu, ktorá zabíja vlastný ľud… nechceme sankcie, nechceme prílev imigrantov..“ Jasne to vyjadrili hlavne obyvatelia Gabčíkova v referende, no napriek tomu ho títo páni pravdepodobne zignorujú…a ja priznávam, že mi je z toho zle.

Priznávam, že vo svojom osobnom živote som šťastná… v hĺbke duše cítim zmierenie a pokoj, no napriek tomu nedokážem byť viac ticho, keď vidím ako svet okolo mňa popiera všetky morálne hodnoty. Som človek a túžim vidieť svet, v ktorom budeme žiť ako ľudia.

Priznávam, že nie som dokonalá a robím aj chyby, no napriek tomu si viem odpustiť, lebo len mŕtvoly nerobia chyby.

Priznávam, že stále verím, že sa vo svete, v ktorom lož je pravdou a pravda lžou už čoskoro niečo zmení, no napriek tomu občas cítim bezmocnosť…najmä vo chvíľach, keď vidím že aj s našou pomocou vo svete umierajú bezbranné deti, či akýkoľvek ľudia, ktorí si len chránia svoje domovy, rodiny, korene, vlasť.

Priznávam, že nie som súčasťou žiadnej politickej strany, či hnutia, no napriek tomu viem prečo som prišla na tento svet. Každý máme nejakú cestu, osud, smer… Milujem prírodu, Zem, svoju vlasť a národ. Ak som dospela do bodu, kedy mám ľuďom čo povedať a možno im cez svoje srdce našepkať to, čo v hĺbke svojich vlastných sŕdc cítia tiež, tak urobím všetko čo bude v mojich silách, aby to začuli.

Priznávam, že si uvedomujem, že elita nám vládne pod záštitou hesla: „Rozdeľuj a panuj!“ , no napriek tomu urobím všetko čo sa bude dať, aby sme pochopili, že MY – bežní ľudia sa potrebujeme zjednotiť. Za boha! Za národ!

Len jeden obyčajný človek… Ľuďom…

 

Otvorený list kapitánovi lode- Igorovi

29.11.2020

Milý pán Igor Matovič, kapitán lode Slovensko! S nesmiernou radosťou som si vypočula Vašu odpoveď na otázku: Keď príde na Slovensko očkovacia látka, dáte sa ako prvý zaočkovať, ako vzor všetkým, verejne spolu so svojou rodinou a následne aj s celou vládou? Hoci ste sa šalamúnsky vyhli časti odpovede, nevadí. Odpovedali ste sám za seba, čo bolo v podstate [...]

Ceduľovému šašovi z Trnavy došli tabuľky a transparenty, keď sa jedná o Kisku?

24.02.2020

Nebude štyridsať tlačoviek a protesty v Poprade, v ktorom vyvádzala pozemková mafia? Teraz sa opäť ukázala v celej nahote morálna hniloba tohto pomäteného ašpiranta na premiéra. Takýto selektívny je ten jeho boj proti zlodejinám, keď sa jedná o kamoša, s ktorým už zostavuje vládu. V takom prípade nevadí nič, aj keby ukradol celú Karpatskú kotlinu, no ak sa jedná [...]

Užitoční idioti, klamári, zlodeji a zradcovia by chceli vládnuť na Slovensku

17.02.2020

Masky padli dole a odkryli v celej kráse vredy spoločnosti. Nie je to zas tak dávno, keď sa na Slovensku udialo niečo, čo vyzlieklo celkom donaha šašov, poskokov cudzej mocnosti, klamárov, lúzrov, ktorí nie sú schopní legitímnou cestou získať moc v našej krajine… V tej dobe sa vo veľkom odkrývala ich morálna hniloba, stačilo len pozorne vnímať reakcie [...]

ČR SR politika premiér Fico návšteva prvá

Prieskum: Za urovnanie vzťahov s Českom je 70 percent Slovákov

16.04.2024 14:15

Opačný názor má 17 percent populácie.

mobil, sledovanie, telekomunikácie

Špionážnym softvérom Pegasus mala bývalá poľská vláda sledovať vyše 500 ľudí

16.04.2024 13:36

Nová poľská koaličná vláda obvinila predchádzajúcu vládu strany PiS, že systém Pegasus použila na sledovanie osôb spojených s vtedajšou opozíciou.

Ľubica Rošková, súd Pezinok,

Exposlankyňa Smeru Rošková je vinná v kauze agrodotácií

16.04.2024 13:27

Zároveň je povinná uhradiť spôsobenú škodu vo výške viac ako 150-tisíc eur.

Ukrajina

Rusku sa kráti čas: Rezervy im dôjdu za jeden rok, pokiaľ bude mať Ukrajina čím strieľať

16.04.2024 13:23

Front na Ukrajine formujú tri dôležité charakteristiky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 607168x
Priemerná čítanosť článkov: 15978x

Autor blogu

Kategórie