Založ si blog

Ceduľovému šašovi z Trnavy došli tabuľky a transparenty, keď sa jedná o Kisku?

Nebude štyridsať tlačoviek a protesty v Poprade, v ktorom vyvádzala pozemková mafia? Teraz sa opäť ukázala v celej nahote morálna hniloba tohto pomäteného ašpiranta na premiéra. Takýto selektívny je ten jeho boj proti zlodejinám, keď sa jedná o kamoša, s ktorým už zostavuje vládu. V takom prípade nevadí nič, aj keby ukradol celú Karpatskú kotlinu, no ak sa jedná o Smer, či SNS, tak šikovne obalí štipku pravdy nánosmi špiny, len aby ich dôkladne poopľúval.

Presne toto je vizitka našej spájajúcej sa, neútočiacej opozície, z ktorej je to ceduľové čudo na čele posledných predvolebných preferencií. Človek, o ktorého duševné zdravie som mala neraz vážne obavy, je tým najlepším čo táto opozícia má. Človek, ktorý nevie riadiť ani sám seba, tento človek by mal zastávať jednu z najvyšších funkcií na Slovensku? Myslím, že to vydesilo i samotného Matoviča, pretože jemu najlepšie vyhovuje rola deštruujúceho dvorného šaša a rozduchávača vášni v spoločnosti. Žiadna zodpovednosť, len pľutie na tých, ktorí tú zodpovednosť majú. Poslušný, užitočný idiot, aj vďaka ktorému sa elitám darí našu spoločnosť dôkladne rozoštvávať pod záštitou hesla: Rozdeľuj a panuj!

Áno, naša spoločnosť je veľmi polarizovaná, no i napriek tomu máme stále niečo spoločné. Je tým naša túžba po pokojnom, dôstojnom živote, v ktorom sa ctia základné morálne hodnoty… a verím, že väčšinu z tých ľudí, ktorí si hovoria Slováci, spája i láska k Slovensku. Viem, že i tí, ktorí budú voliť Matoviča, to myslia so Slovenskom dobre, poznám zopár z nich. Sú to dobrí ľudia, len čerpajú informácie z iných zdrojov a informácie, ktoré mám ja, nespadajú do šírky ich vedomia. Tie sú nimi onálepkované ako konšpirácia, pretože nemajú potuchy o nejakom nadnárodnom riadení, či globálnej mocenskej elite. No to, že nespadajú do okruhu ich poznania ešte neznamená, že neexistujú. Existujú a absolútne zásadne zasahujú do procesov riadenia v spoločnosti. Pokiaľ je niečo tak zásadné pre nich neviditeľné, ako by potom mohli pochopiť moju architektúru súvislostí? Moju poskladanú mozaiku, ktorá mi dáva zmysel, pochopenie procesov v spoločnosti, i odhalenie zámerov tých, ktorí si myslia, že nám môžu určovať, kto nám má vládnuť?

Oni ma nemôžu pochopiť, čo mi je do istej miery ľúto, ale nič s tým nenarobím, dokiaľ sa oni sami nerozhodnú rozšíriť svoj okruh poznania. Dovtedy budem tými dobrými ľuďmi nálepkovaná ako konšpirátor, putinovec, xenofób a prosím pekne… celkom novou, ešte teplou nálepku :o) … smeráčka platená zo Súmračnej. Čoby nie, len do mňa. Povešajte to na mňa, ešte sa snáď nejaké voľné miesto na mojom tele nájde. Zvykla som si, no stále platí, že jediná škatuľa, do ktorej sa nechám bez reptania hodiť, je tá, na ktorej svieti nápis ČLOVEK.

Mojim motívom, pre ktorý píšem tieto predvolebné články je moja úprimná láska k Slovensku a jeho národu. Áno, bolo by pre mňa pohodlnejšie čušať, alebo písať anonymne, ale… Pred rokmi som sa rozhodla ísť s kožou na trh a obrnila sa nadhľadom voči komentárom typu: sliepka… pekná, ale blbá…  Mňa už naozaj nijako nemôžu zraniť :o) Nepíšem kvôli lichôtkam, pochlebovaniu, či lajkom. Píšem preto, že za národ a vlasť sa bojuje do posledného dychu. Nezahrávam sa so slovíčkami, keď píšem, že sa v týchto dňoch rozhoduje o existencii, či neexistencii Slovenska. Ak vám na ňom nezáleží, tak kľudne vhoďte hlas tím zradcom a užitočným idiotom, ktorí mu len a len škodia,… či už vedome, alebo nevedome (podrobnejšie v predchádzajúcom článku). No ak ho máte v srdci, tak voľte ľudí, ktorí sú schopní na základe chápania nadnárodného riadenia a globálnych procesov prinavracať Slovensku krok za krokom suverenitu. Inak sa oslobodiť z davo-elitárneho systému nedá.

Nikdy doteraz som Smer nevolila a naozaj si nerobím ilúzie o čistote politických strán. V davo-elitárnom systéme slúžia ako nástroje elít, klanovo-korporatívnych skupín, ktoré využívajú štátnu štruktúru na dosahovanie svojich cieľov. To, v čo chcem veriť, čomu chcem dať šancu je človek, káder, individualita, ktorá môže do procesov vnášať niečo zo seba hlavne svojimi skúsenosťami, uvedomením, chápaním nadnárodného riadenia, schopnosťou nahliadania pod povrch, múdrym taktizovaním a manévrovaním. Človeka, ktorý vie urobiť aj krok vzad, aby vzápätí urobil dva vpred. V podmienkach, v akých sa Slovensko (nie sme suverénnym štátom) i celá civilizácia nachádzajú, to môžeme smelo prirovnať k tancovaniu na mínovom poli. Kádrom, ktorý podľa mňa najlepšie spĺňa vyššie uvedené podmienky, je Róbert Fico. Lepšieho na splnenie úlohy, ktorá stojí pred Slovenskom, nevidím.

Mantra „lebo Fico“ u mňa prestala účinkovať. Ľudia sa často pod náporom tvrdých skúšok menia. Od roku 2018, teda po vražde dvoch mladých ľudí, je to pre mňa iný, nový Fico. Najskôr šokovaný, pretože si musel priznať, že v tom procese vyvolávajúcom silné emócie ide v konečnom dôsledku o jeho hlavu, že ho riadiace páky (nadnárodné i naše štátne elity) zahnali do kúta a snažia sa hodiť cez palubu, odstrániť od riadenia Slovenska. Prečo? Nebol taký poslušný, akého ho potrebovali. Do procesov vkladal až priveľa zo seba samého… Až priveľmi chápal globálne procesy a dovidel takpovediac za roh. Taký skúsený pajác býva často nebezpečným pajácom, mariacim zámery mocenskej elity… Talianskym oligarchom z Enelu vzal Gabčíkovo a vrátil ho nazad Slovákom. Odmietol kvóty na imigrantov, úspešne bráni posvätnosť rodiny ako základného článku spoločnosti, chráni našu vodu a pôdu, ktorú by nám mocní tak radi rozkradli… Pre Slovensko a jeho ochranu, stabilitu robil v tých náročných chvíľach spred dvoch rokov všetko. Dokonca som mohla z neho konečne cítiť i pokoru. U mňa ako káder i človek obstál. Čím mocnejšie do neho kopali a stále kopú zapredané, lživé médiá, tým silnejšie som presvedčená o tom, že sa vymkol kontrole tých, ktorým tieto manipulatívne plátky patria, a v rámci možností (umenie možného) robí svoju vlastnú politiku, ktorou chráni Slovensko.

Ak bude mať silný mandát od občanov, jeho ruky budú ešte voľnejšie, manévrovanie bude jednoduchšie.. Paraziti tam hore si môžu robiť so štátmi takmer čokoľvek, majú na to veľa nástrojov a pák, ale nemôžu ísť proti väčšinovej vôli národa. Nemôžu! Takže… pokiaľ my sami svojou zvýšenou mierou uvedomenia nebudeme podporovať v krajine také procesy, ktoré budú viesť k jej postupnej suverenizácii, môžeme o krajších zajtrajškoch len a len snívať. Skutočná zmena, po ktorej túžia čestní ľudia nepríde žiadnou revolúciou, ale systematickou prácou, kedy si ľudia, ktorí tvoria isté kolektívne vedomie (štát) uvedomia, že štát sú oni, pochopia a odhalia manipulácie riadenia zvonka a začnú si svoju moc brať späť. Žijeme v klamstve, z ktorého sa potrebujeme konečne prebudiť.

Keďže si nemôžem kádre vyskladať z rôznych strán, som nútená voliť Smer. S Róbertom Ficom podporím i Ľuboša Blahu, Erika Tomáša a jedného z dvojice Peter Pellegrini, či Richard Eliáš. Ľuďom, ktorí sú rozhodnutí voliť stranu Vlasť, by som chcela ozvučiť mená dvoch jej kandidátov, ktorí na mňa urobili dobrý dojem. Sú nimi Roman Michelko a mladá, šikovná dievčina Monika Sofia Soročinová. Za SNS by som rada vyzdvihla konceptuálne zdatného Lukáša Machalu. Bude škoda, že sa poslanec Peter Marček z Hlasu ľudu nedostane tentoraz do parlamentu, pretože ozvučoval celkom zaujímavé témy a procesy… Určite sa na kandidátkach nachádzajú aj iné individuality s potenciálom, nuž ale… ja ich nepoznám.

Možno mnohých ľudí svojou voľbou prekvapím, pretože som neraz kritizovala ľudí zo Smeru ako napríklad Beňovú, Glváča, či Lajčáka, no verím, že niečo také ako politika nemôže rozhádať múdrych, uvedomelých ľudí. Nech každý volí podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia. Som presvedčená o tom, že to 29.2. dopadne presne tak, ako má. Tak, ako si svojou mierou uvedomenia a morálnej čistoty zaslúžime. Nech nás náš vlastný hlas srdca vedie a ochraňuje :o)

Politikom sa neverí, politici sa kontrolujú. Verí sa v Boha, verí sa v prírodu, verí sa v krásu, verí sa v myšlienku, ideu…

Karel Kryl

Otvorený list kapitánovi lode- Igorovi

29.11.2020

Milý pán Igor Matovič, kapitán lode Slovensko! S nesmiernou radosťou som si vypočula Vašu odpoveď na otázku: Keď príde na Slovensko očkovacia látka, dáte sa ako prvý zaočkovať, ako vzor všetkým, verejne spolu so svojou rodinou a následne aj s celou vládou? Hoci ste sa šalamúnsky vyhli časti odpovede, nevadí. Odpovedali ste sám za seba, čo bolo v podstate [...]

Užitoční idioti, klamári, zlodeji a zradcovia by chceli vládnuť na Slovensku

17.02.2020

Masky padli dole a odkryli v celej kráse vredy spoločnosti. Nie je to zas tak dávno, keď sa na Slovensku udialo niečo, čo vyzlieklo celkom donaha šašov, poskokov cudzej mocnosti, klamárov, lúzrov, ktorí nie sú schopní legitímnou cestou získať moc v našej krajine… V tej dobe sa vo veľkom odkrývala ich morálna hniloba, stačilo len pozorne vnímať reakcie [...]

„Kráľ môže pohnúť pešiakom. . .

12.02.2020

…, ale pamätaj, o svojej duši rozhoduješ sám,“ odznelo v jednom filme. Osobne by som túto vetu trošku poopravila na „Mocenská, globálna elita môže pohnúť pešiakom i kráľom, ale pamätaj, o svojej duši si každý rozhoduje sám.“ Myslím, že je to veľmi vhodné slovo na úvod mojej „trilógie“, troch na seba nadväzujúcich článkov, ktoré uverejním do [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 607461x
Priemerná čítanosť článkov: 15986x

Autor blogu

Kategórie